V polovině roku 1985 bylo zaměstnancům Direct Connection poskytnuto na vylepšení jedno nové P-body...
Mnoho z těchto zlepšení pak bylo použito při vývoji Shelby CSX.
Brzdy byly vylepšeny třmeny a kotouči z Daytony a lepším obložením. Další zajímavostí bylo použití elektrického hlavního brzdového válce Bendix.
Odpružení bylo upraveno použitím lepších pouzder, 1,25 palcového stabilizátoru, nižších pružin a DC Hi-Performance tlumičů.
Byla upravena geometrie a použity čepy řízení z minivanu.
Byl použit sériový blok motoru. Hlava válců měla větší ventily, ale sériovou vačku. Sání a intercooler byly z katalogu DC. Tento vůz používá prototypových svodů, které byly připraveny do výroby, ale nakonec se do ní nedostaly, údajně kvůli problémům s praskáním. Turbodmychadlo bylo větší - DC "plus".
Také byl použit prototyp nové pětistupňové převodovky, zřejmě předprodukční A555.
Co se týče výkonnosti, auto mělo 180 koní, plnící tlak 0,75 Bar a kroutící moment 244 Nm.
Jak je vidno z obrázků, auto bylo pozměněno i po vzhledové stránce.
Bodykit obsahoval aerodynamický přední spojler s integrovanými světlomety do mlhy, aerodynamické kryty hlavních světlometů, funkční otvor pro nasávaní vzduchu na kapotě, zadní spojler s třetím brzdovým světlem, rozšíření blatníků a prahů a speciální výfukový systém s koncovkou zakomponovanou do zadního nárazníku.