Direct Connection Shadow

Napsal Mini-mopar.bloger.cz (») 26. 4. 2012 v kategorii Zajímavosti, přečteno: 1053×
dcshadow3.jpg

V polovině roku 1985 bylo zaměstnancům Direct Connection poskytnuto na vylepšení jedno nové P-body...

Mnoho z těchto zlepšení pak bylo použito při vývoji Shelby CSX.

Brzdy byly vylepšeny třmeny a kotouči z Daytony a lepším obložením. Další zajímavostí bylo použití elektrického hlavního brzdového válce Bendix.

89directconnectionshadow2

Odpružení bylo upraveno použitím lepších pouzder, 1,25 palcového stabilizátoru, nižších pružin a DC Hi-Performance tlumičů.

Byla upravena geometrie a použity čepy řízení z minivanu.

89directconnectionshadow1b

Byl použit sériový blok motoru. Hlava válců měla větší ventily, ale sériovou vačku. Sání a intercooler byly z katalogu DC. Tento vůz používá prototypových svodů, které byly připraveny do výroby, ale nakonec se do ní nedostaly, údajně kvůli problémům s praskáním. Turbodmychadlo bylo větší - DC "plus".

 Dc-sha-4sm

Turbo-cooler-mp-top

Také byl použit prototyp nové pětistupňové převodovky, zřejmě předprodukční A555.

Co se týče výkonnosti, auto mělo 180 koní, plnící tlak 0,75 Bar a kroutící moment 244 Nm.

Dcshadow5sm

Jak je vidno z obrázků, auto bylo pozměněno i po vzhledové stránce.

Bodykit obsahoval aerodynamický přední spojler s integrovanými světlomety do mlhy, aerodynamické kryty hlavních světlometů, funkční otvor pro nasávaní vzduchu na kapotě, zadní spojler s třetím brzdovým světlem, rozšíření blatníků a prahů a speciální výfukový systém s koncovkou zakomponovanou do zadního nárazníku.

Dc-sha-1sm Dc-sha-3sm

 Dcshadow2sm

Dcshadow4

Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
Článek ještě nebyl okomentován.


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
  [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel šest a deset